
Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?
Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.
Gdy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną firmę SEO? Warto posłuchać sugestii profesjonalistów.
Jak wybrać rzetelną agencję SEO? Google zamieściło o tym instruktaż
Nie można negować, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozwija się zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo obecności licznych alternatyw, jak np. Rambler, DuckDuckGo czy też Baidu, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w sieci, powinien pracować na swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, z reguły jest to niełatwe bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak znaleźć dobrą agencję SEO.
Czym zdaniem Google wyróżnia się rzetelna agencja SEO?
Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kolejnych punktach objaśnia, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
- zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
- umiejętność szacowania budżetu i czasu koniecznego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony.
Pracownica firmy Google zaznacza też, iż rzetelna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, często dającą większe rezultaty na ogół po kilku miesiącach pracy.