
Graficzny projekt gazety korporacyjnej
Biuletyn firmowy. Wystarczy kliknąć tutaj, aby skorzystać z doświadczenia specjalisty.
Gazeta korporacyjna to znakomita forma motywowania podwładnych, ale też działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie artykuły można umieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – gazeta firmowa
Gazeta korporacyjna może spełniać rozmaite funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, pochwalenie się dobrymi osiągami, wywiady z przodującymi członkami zespołu. Tego typu biuletyny mają istotne znaczenie dla funkcjonowania całej firmy, gdyż znakomicie dopingują załogę. To powoduje, że pracownicy mocniej angażują się w funkcjonowanie firmy, czują więź z zespołem, a ich zwykłe działania przynoszą im więcej satysfakcji. Badania pokazują, że firmowy biuletyn sprawia, że członkowie ekipy czują się bardziej odpowiedzialni za wytwarzane artykuły, zwiększa się też poziom zdrowej rywalizacji. Dużym plusem jest także usprawnianie kanałów komunikacji pomiędzy działami, które bywają częstym powodem konfliktów w wielu firmach. Gazeta korporacyjna gwarantuje również całkowitą transparentność działań korporacji.
Projekt gazety – wspieraj działania PR
Oczywiście firmowy biuletyn to też świetna forma komunikacji na zewnątrz. Broszura trafia do odbiorców takich jak: kontrahenci, konkurencja, potencjalni inwestorzy, urzędy. Gazeta firmowa w ten sposób promuje działania naszej firmy, podnosi sprzedaż oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując wydawanie gazety korporacyjnej musimy najpierw zebrać redaktorów i zaprojektować sprawy związane ze składem broszury. Warto posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, określą ilość stron i zajmą się drukiem. Dzięki temu gazeta korporacyjna z pewnością spełni swoje zadanie.
Kontakt z firmą:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]